joi, 6 septembrie 2012

Esti sala de fitness a inimii mele !

Si cand ma gandesc cat am putut sa fiu de slab..cand ma gandesc cat de slab as putea sa fiu daca m-as lasa de tine..cand realizez ca fara o zi de "antrenament spiritual", totul e degeaba, atunci totul ma copleseste..Cand toate astea imi trec prin simturi, stiu ce am de facut.
Tu, sala mea de fitness..te vreau in fiecare zi. Vreau sa iti simt puterea, vreau sa ma antrenezi pe fiecare zi. Vreau sa-mi construiesc pe inima mea "formele supreme" a tot ceea ce este un sentiment, vazut din toate unghiurile. Vreau sa fiu rezultatul tau final, cea mai de pret creatie a ta, vreau sa te mandresti cu mine, vreau sa ma consideri principalul client. Sa fiu cel care iti da fericire, iubire, afectiune, curaj, suport, cel care iti da tot.
Vreau sa fiu acolo, sa-ti car greutatile vietii, vreau sa inot in piscina fericirii tale si mai mult decat orice, vreau sa fiu cu tine atunci cand te inchizi si cand te deschizi.
Pentru toate astea, am nevoie de un abonament pe termen nelimitat.

All in !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu