vineri, 25 iunie 2010

te stingi !


Este o alta zi in care minutele trec prea greu pentru mine..este o alta zi in care merg pe strada si nimic nu'mi poate atrage atentia...
Este vineri, o zi a saptamanii pe care am ajuns sa o urasc, o zi care m'a mintit, o zi care s'a prefacut ca este perfecta.
Tu esti afara, esti pe cer, esti gri, esti trecatoare, nehotarata, incompleta, neconturata, esti norul de pe cerul de deasupra mea!
Si incerc sa fug, incerc sa adorm, incerc sa uit, incerc sa tac, incerc totul..si nimic, nimic nu se schimba in bine.
Eu nu sunt perfect, dar viata mea este si de aceea nori gri precum esti tu...da, Tu..nu au ce cauta in viata mea!
Incercam ca idiotul pe fiecare zi sa gonesc fiecare nor din capul tau cu soarele din inima mea, reuseam de fiecare data..dar a doua zi incepea o alta lupta. Asta pana intr'o zi cand... m'am saturat sa mai lupt cu mormantul asta de minciuni si am inteles totul.
Iti mai pot zice decat sa continui sa iti lasi norii sa ploua la infinit peste viata ta, ai sa stingi orice flacara din inima ta si din inima celor apropiati...ai sa te stingi pe tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu