duminică, 10 iunie 2012

All-in !

Dupa o lunga perioada, in care am fost putin neglijent cu tine, consider ca a venit momentul sa pun pe hartia ta virtuala, cateva idei, despre niste principii de viata. De data asta, n-o sa mai aduc elogii si n-o sa mai gravez cuvinte grele in stele, pentru fetele mele ! :) De data asta, am sa fiu subiectiv doar cu modul meu de gandire.
Si incep...
In primul rand, nu stiu daca lumea se schimba, dar eu cred ca schimbarea intervine doar cand iti schimbi principiile.
Nu stiu nici daca exista un catalizator care sa te poata face sa iti schimbi principiile, insa pentru mine, se pare ca a existat ceva, cineva, care a facut ravagii mari in felul in care pot sa gandesc, in simturile mele involburate de stresul lumii de plastic in care traiesc.
Si poate ca nu e bine sa te lasi influentat, poate ca nu e bine sa iti regandesti intreaga viata din perspectiva unei situatii, a unei persoane. Insa asta nu este o problema pentru mine, din moment ce sunt constient ca realizez, simt si pot sa ma bucur de tot ceea ce inseamna o viata putin regandita,o viata la un nivel in care-mi pun pe primul loc spiritul. Nu am nicio indoiala ca momentele prin care trec, imi vor ramane gravate in suflet, de-a lungul timpului..
Nu cer nimic de la viata, nu vreau nimic din ce nu merit, nu vreau raspunsuri, nu-mi doresc stabilitate, nu am pretentia sa ma inteleaga toata lumea care ma asculta, nu cer explicatii pe care simturile mele doresc sa le auda.

Acum, imi doresc doar ca perechea de asi pe care o joc, sa reziste pana la final.

All-in !! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu